Hakkımızda

CRT Bilgisayar Yazılım, Fatih İbrahim Cirit tarafından, Kobi'lere çözüm üretmek ve danışmanlık hizmeti vermek amacıyla 1997 yılında kurulmuştur. CRT Yazılım , misyon ve vizyonunu müşterilere komple çözüm sunan firma olma ilkesine dayanarak kurulmuştur. Kurulduğu tarihten bu yana genç, dinamik ve deneyimli kadrosuyla, geliştirmiş olduğu çözümleri tüketiciye, verimli olarak ulaştırılmasını sağlayan, değer katan hizmetlerden oluşan bir platform olmayı misyon edinmiştir.

Vizyonumuz

CRM Yazılımı, Teknoloji Danışmanlığı konusunda, sektördeki lider firmalar arasında yer almaktır.

Misyonumuz

CRM Yazılımı, Bilişim Teknolojilerindeki gelişmeleri yakından takip ederek, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi ve bilişim hizmetlerine ihtiyaç duyan tüm şirketlerin hedeflerine en etkin ve verimli şekilde ulaşmalarını sağlayacak en uygun CRM Yazılımı çözümleri, danışmanlık, sistem entegrasyonu ve kaynak kullanımı hizmetlerini sunmaktır.

Tecrübeli olduğumuz alanlar;

24 yıllık teknoloji deneyimiz ile birlikte, CRM, Müşteri İlişkleri Yönetimi, Şirketlerin Pazarlama, Satış, Satış Sonrası Hizmetleri, Süreç Yönetimleri, Finans, Muhasebe, Üretim konularında A'dan Z'ye hizmet vermekteyiz. Bununla beraber özel yazılım çözümlerimiz sayesinde şirkete özel çözümlerle şirketleri daha güçlü bir yapıya kavuşturmaktayız. Uygulamalarımızı güncel teknolojiler sayesinde mobil ortama taşıyarak daha verimli olmalarını sağlamaktayız.

Kurumsal CRM Projeleri yaparken izlenilen aşamalar neden önemlidir?

CRM Yazılımı; CRT Yazılım olarak 2000 yılından günümüze kadar yaptığımız çalışmaların temelini oluşturmaktadır. Bu zaman içinde yüzlerce CRM projesi yaparak CRM konusunda tecrübemizi arttırdık, tecrübelerimizi yeni müşterilerimizle paylaştık

CRM Analizi

Analiz

CRM projelerinde başarılı olabilmek için Şirket içindeki proje çok iyi analiz edilmelidir.
CRM Müşteri Yönetimi

Süreç Yönetimi

Şirket içindeki tüm CRM süreçleri en ince ayrıntısına kadar çıkartmak ve dokümante etmek
CRM Süreç Yönetimi

CRM uyarlamaları

Analiz ve Süreç Yönetimi çalışmalarında elde edilen çıktıların hassas bir şekilde CRM Yazılımına adaptasyonu
CRM

Müşteri Memnuniyeti

Ortaya çıkan CRM projesinin başarılı olabilmesi için CRM konusunda iş geliştirme sağlamak
ONLINE TOPLANTI
Çevrimiçi
Merhaba size nasıl yardımcı olabilirim?
Merhaba Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?