niche CRM ile Neler Yapabilirsiniz?
nicheCRM ile;
Tüm satış, servis, müşteri ilişkileri süreçlerinizi dijitalleştirin, satışlarınızı ve cironuzu arttırın.
Elinizdeki manuel müşteri bilgilerini, ürün bilgilerini kolayca sisteme aktarın. Sistemi manuel takip etmekten kurtulun.
Müşteri bilgilerini, müşteri ile yapılan tüm aktiviteleri tek bir noktadan yönetin. Geçmişi anında analiz edin.
Satış takip işidir. Tüm işlerinizi kayıt altına alın, müşteri bazında işlerinizi takip edin, satış aktivitelerinizi planlayın satışlarınızı kaçırmayın.
Müşteriniz ile ilgili tüm dokümanları; teklif, sipariş, sözleşme, servis, proforma, proje resim, taslak doküman gibi Word, Excel, PDF, İmaj dosyalarını ilgili varlık altında saklayabilirsiniz. İstediğiniz zaman anında ulaşabilirsiniz.
Potansiyel müşterinin bulunması, satış aktivitelerinin yapılması, satış fırsatlarının yakalanması, teklifin ya da proforma hazırlanması, sözleşme ve siparişin alınması, ürünün montajına kadar olan süreçleri tek bir platformdan takip edebilirsiniz.
Satış ekinin müşteride yakalamış olduğu tüm satış fırsatlarını detayları ile takip edin, Bütçesi, Olma Olasılığı, Fiyat ve Rakip analizleri yapın, Satış fırsatlarını kaçırmayın.
Satış Temsilcilerinin performansını ölçmenin en iyi yolu hedef ve kota vermektir. Sonrasında; İster Satış Temsilcisi bazında İster şirket bazında; Aktivite, Ürün, Teklif, Sipariş, adet/ciro bazında hedef kota analizleri yapın, performansınızı ölçün.
Müşterinize tekliflerinizi Hızlı, Kolay ve Görsel olarak anında hazırlayın. Tek tıkla müşterinize gönderin. Siz sadece teklif süreçlerine odaklanın.
Teklifinizi tek tıkla siparişe çevirin. Müşteriden aldığınız siparişlerinizi kayıt altına alın. Tüm satış ve hukuki şartları ekleyin, onay alın, sevki gerçekleştirin.
Sipariş sonrası müşteriye yapılacak olan sevklerinizi aşama bazında sevk birimi görsün, kontrol edip, sevk etsin.
Bireysel Müşteriler ile çalışıyorsanız, ister kurumsal, ister bireysel müşteri bazında takip edebilirsiniz. Bireysel olarak teklif ve siparişlerini takip edebilirsiniz.
Bireysel müşteri kayıtları alıyorsanız. KVKK ve IYS onaylarını anında dijital olarak alın. Şirketinizi kanun karşısında koruyun.
Şirketinizdeki tüm satın alma taleplerini tek bir yerden giriş yaparak talep onay sürecini işletebilirsiniz. Talepleri onaylayabilir ya da ret ederek tüm süreci takip edebilirsiniz.
Satın alma taleplerini anında Satın alma siparişe çevirebilirsiniz. Şirketiniz için ihtiyacı olan tüm ürünlerin satın almalarını sistem üzerinden takip edebilirsiniz.
Şirketinizde Depo giriş, çıkış ve Stok takibi yapın. Depo Yönetimi süreçlerinde LOT takibi yapabilir, LOT bazlı giriş, çıkış sağlayabilirsiniz. Servis Ekibine çıkış yapılan tüm ürünleri takip edin.
Müşteri ile yapmış olduğunuz tüm sözleşmeleri takip edebilirsiniz. Sözleşme bitim tarihinden önce müşterinizi arayıp, sözleşmelerinizi yenileyin.
Garanti takibi yaptığınız ve müşteriye satmış olduğunuz ürünleri kayıt altına alın. Üretim, montaj, garanti takibi yapın. Bu ürüne verilen servisleri tek bir noktadan yönetin.
Müşteriden gelen tüm bilgi şikayet, arıza gibi talepleri kayıt altında tutun. Ticket açıp, müşteriye bilgilendirin. Süreci takip edin, müşteri memnuniyetini yakalayın.
Teknik servis ekibini yönetin. Servis ekibine iş atamalarını yapın, yapılan servisleri; ister müşteri ister ürün bazında takip edin. Kullanılan yedek parça, verilen hizmet, yapılan masraf ve tüm dokümanları tek bir yerden yönetin.
Teknik servis personeli işini bitirdiğinde müşteriden mobil ya da tablet üzerinden imzasını alıp, anında servis formunu dijital olarak müşterinize gönderin.
Tüm ekibin, gerek satış gerekse servis süreçlerinde yapmış oldukları masrafları kayıt altında tutun. Masraflarınızı yönetin.
Müşterilerinize verdiğiniz numuneleri kayıt altında tutun. Ne zaman kime ne verildi? Verilen numune sonucunda ne oldu? Numunelerin teklife ya da siparişe dönmelerini takip edin.
Şirketinizde kullandığınız ürünlerin envanter takibini yapın. Ürünlerin fatura, garanti gibi tüm dokümanlarını envanter altında saklayın.
Harita bazında potansiyel müşterilerinizi, müşterilerinizi, tekliflerinizi, siparişlerinizi, ürünlerinizi analiz edin.
Müşterilerinizin satmış olduğunuz ürünlerden hangileri ile ilgilendiğini tespit edin, bu bilgiler ışığında satış süreçlerinizi yönetin.
Ürün bazında, farklı para birimleri, farklı fiyat listeleri, farklı ölçü birimleri ile çalışabilirsiniz. Tekliflerinizi ister TL ister Dolar, isterseniz hem TL hem de Dolar bazlı teklifler oluşturabilirsiniz.
Tüm satış süreçlerinizin aşamalarını tanımlayın. Potansiyel Müşteri, Satış Fırsatları, Teklifler, Siparişler, Servislerinizi tanımlamış olduğunuz sürece bağlı aşama bazında takip edin. Sürecin tıkandığı yerleri tespit edin.
nicheCRM içindeki tüm bilgileri kullanıcı bazlı ya da şirket bazında bölgesel olarak yetkilendirerek, tüm işlerinizi takip edebilirsiniz. Bu sayede Şirket bazında, bölge bazında ya da satış temsilcisi bazında analizler yapabilirsiniz.
nicheCRM’e tanıtmış olduğunuz ürünlerinizin fiyatlarını otomatik olarak güncelleyebilirsiniz. İsterseniz tüm ürünleri dışarı aktarabilir, güncelleme işlemini yaptıktan sonra, tekrar sisteme import edebilirsiniz.
Müşteri
Müşteri