CRM Tan Sağtürk Akademi

Tan Sağtürk Akademi Cadde ve Ataşehir için tüm süreçler dijital dönüşüm kapsamında devreye alınmıştır. Pazarlamadan müşteri şikayet yönetimine kadar tüm süreçleri en ince ayrıntısına kadar analiz ederek CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımını devreye aldık. IYS onay sistemi ve KVK onay süreçlerini CRM Yazılımı içine entegre ederek, kolay ve hızlı bir dijital yönetim sistemi kurmuş olduk. Müşterileri bilgilerini aldıktan sonra kolay ve hızlı bir şkilde teklif oluşturma, onay alma, sözleşme hazırlama, online ödeme sistemleri ile tam bir adaptasyon içine girildi. Müşteri temsilcilerinin hedef ve kota yönetimleri ile satış ve pazarlamadaki performansları online olarak ölçülmeye başlandı. Bu esnada müşterilerden gelen talep, istek ya da şikayetler CRM içinde tamamen kayıt altına alınarak, bir süreç dahilinde çözülünceye kadar olan tüm aşamalar kayıt altına alınarak, çözüm müşteriye sunulup, müşteriden onay alınması ile vakalar kapatılır bir hale getirilmiştir. Tedarikçileri ile satınalma süreçleri de CRM üzerinden takip edilerek, satınalma talep ve onay mekanizmaları sayesinde kontrol altına alınmıştır. Zaman Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Görev Yönetimi, Kaynak Yönetimi, Aday Müşteri Yönetimi, Müşteri Yönetimi, Harita Entegrasyonu, MS Outlook Entegrasyonu, Doküman Yönetimi, Fırsat - Proje Yönetimi, Teklif Yönetimi, Sipariş Yönetimi, Satınalma Yönetimi, Depo Yönetimi, Cihaz Yönetimi, Vaka - Çağrı Yönetimi, Servis Yönetimi, Sözleşme Yönetimi, Hedef Kitle Yönetimi, Pazarlama Yönetimi, Kota-Prim Yönetimi, Numune Yönetimi, Envanter Yönetimi, Import – Export, Notifikasyon, Güvenlik, Rapor, Kokpit
ONLINE TOPLANTI
Çevrimiçi
Merhaba size nasıl yardımcı olabilirim?
Merhaba Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?