CRM

Cihaz Yönetimi

CRM de Başarılı olmak


Cihaz Yönetimi

Müşteriye satmış olduğunuz ve Garanti takibi yaptığınız tüm ürünleri kayıt altına alabilirsiniz.
Satılan ürün ile ilgili;
Seri numarası, Envanter numarası, ne zaman üretildi, ne zaman montaj yapıldı, garanti ne zaman bitiyor, ne zaman fatura kesilmiş, bu ürünün harita üzerindeki lokasyon bilgisini saklayabilirsiniz.
Ürün ile ilgili açılan vakalar, verilen servisler, not bilgileri, bu cihaz ile ilgili tüm dokümanları, bu cihaz ile yapılan tüm aktiviteleri, bu ürünün harita üzerindeki lokasyonu, servis tarafından yapılan ölçüm değerleri, bu ürüne sonradan takılan modüller varsa bunların hepsini takip edebilirsiniz.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir