CRM

Servis Yönetimi

CRM de Başarılı olmak


Servis Modülü

Eğer şirketinizde teknik servis ekibi varsa sistemden iş atamalarını, görevlendirmelerini yapabilirsiniz. nicheCRM içindeki servis takvimi sayesinde zaman planlamasını yapabilirsiniz.
Yapılan servisleri; müşteri, sözleşme, vaka ve ürün bazında takip edebilirsiniz.

  • Servis ekibi?
  • Hangi müşteride?
  • Ne zaman?
  • Hangi ürün için gitmiş?
  • Ne servis vermiş?
  • Saat kaçta başlamış, saat kaçta bitirmiş?
  • Hangi araç ile gitmiş?
  • Ne kadar sürede gitmiş?
  • Hangi Yedek Parçaları Kullanmış?
  • Hangi hizmeti vermiş?
  • Ne masraf lar yapılmış?
  • Servis ile ilgili tüm dokümanları tek bir yerden yönetin…

 

İlgili Gönderiler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir