CRM

Vaka Yönetimi

CRM de Başarılı olmak


Vaka Yönetimi

Müşteriden gelen tüm bilgi, satış fırsatı, şikayet, arıza gibi talepleri kayıt altında tutabilirsiniz. Aynı zamanda Vaka takvimi sayesinde vakaları takvim üzerinden de ne zaman açıldı takip edebilirsiniz.

Hangi müşteriden kim? Ne zaman? Hangi konuda? Talep garanti kapsamında mı?
Yüksek öncelikli mi? Problem nedir?
Gibi bilgiler ışığında ticket açıp, bu kaydı müşteriye sms ya da mail yolu ile bilgilendirebilirsiniz.
Ayrıca; Vaka için verilen servisleri, Yedek parçaları, Yapılan masrafları, Notları, bu vaka ile ilgili dokümanları ve açılan talebi süreç bazında takip edebilirsiniz.

 

İlgili Gönderiler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir