
CRM Yazılım Projelerinde başarı oranı düşüktür. İyi niyet ile başlayan CRM Yazılım projeleri birçok nedenden dolayı başarısız olur, yatırım boşuna gider. CRM Yazılımında başarılı olmanın en önemli faktörlerden birisi; CRM Yazılımının şirketinize uygun olmasıdır.
CRM Yazılımının şirketinize uyması ne demektir? Piyasada çok sayıda temelde aynı özellikleri olan onlarca CRM Yazılımı mevcut. CRM Yazılımlarını detaylı incelediğinizde birbirinden çok farklı özellikleri olabiliyor. Satın alma aşamasında hoşunuza giden bir CRM Yazılımı sizi yarı yolda bırakabiliyor, isteklerinize cevap vermemeye başlıyor, teknolojik olarak sıkıntılar çıkartabiliyor, en önemlisi hayal ettiğiniz gibi pazarlama, satış ve servis süreçlerini kontrol altına alamıyorsunuz. CRM Yazılımı sorduğunuz sorulara cevap veremiyor.
İşte tam bu esnada, yazılımdan cevap alamadığınız için, yatırım da yaptığınız ve vazgeçemediğiniz için, satın aldığınız CRM Yazılımına siz ayak uydurmak zorunda kalıyorsunuz. Ve o noktadan sonra CRM Yazılımı, şirketinizi istemediğiniz şekliyle yönetmeye başlıyor ve verim alamıyorsunuz. Çünkü şirketinizin iş süreçlerini akademik olarak yönetmek isterken, bu süreçleri satın aldığınız CRM Yazılımı desteklemediği için, mecburen siz CRM Yazılımına kendinizi adapte etmeye başlıyorsunuz.
Çok kısa sürede, hızlı ve kolay bir şekilde yapabileceğiniz onlarca işinizi, uzun sürede yavaş ve zor bir şekilde yapmaya başlıyorsunuz. Zaman, emek ve dolaylı olarak para kaybediyorsunuz. Bunu yaşayan çok firma var. Bu sebepten dolayı CRM Yazılımı, Teklif Programı ya da Servis Yazılımı alırken çok daha dikkatli olunması gerekiyor.
İhtiyacınız olan; şirketinize uyacak, kolay, hızlı, şirketinizde pazarlama satış ve servisi akademik olarak yönetmenize destek olacak bir CRM Yazılımıdır.
Bu konuda;
CRM Projesi Neden Başarısız Olur?
CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?
yazılarımızı okuyabilirsiniz.
Şirketiniz CRM Yazılımına değil, CRM Yazılımı şirketinize uysun!